ŞİİR KOKAN ADAM (Turgut Uyar)


Şiir kokan adam bugün 4 Ağustos günü Ankara'da dünyaya geldi. Onu çoğu kişi Göğe Bakma Durağı şiiriyle tanıdı belki de...

Sıcacık şiirleriyle içimizi ısıttı. "Umut gelsin bütün gümbürtüsüyle" dedin umudu bekleyen çocukların olduk..



*

Göğe Bakma Durağı

“Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım
 Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum
 Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi
 Sularım ısınsın diye bakıyorum ısınıyor”
*

Vaiz Sokağı Numara 70

“Ben sana kürk alamam doğrusu
Güzel bileklerine bilezik alamam
Bir kap yemek, bir elbise
Öyle bir tad var ki fakirliğimizde
Başka hiçbir şeyde bulamam..”

*

Yılgın


“Bir sargın umut yakaladım onu kuşandım
Serin mavi bir gökyüzü buldum onu kuşandım
Denize doğru sokaklar gördüm onları da kuşandım
Üstlerine üstlük seni kuşandım
Tedirgindim namussuzdum deli deliydim
Uslandım.”

*

Aramızdaki

“Hayatın kutlu olsun sevgilim
Ki sana değişe değişe aktım
Kimi zaman bir japon gibi uykusuz kaldım
-Uykusuz kalır mı onlar bilmem aslında-
Sevgilim sevgilim
Bir orman gibi çoğal aramızda”
*

Uzak Kaderler İçin

“Nasıl kısa kesmeli bilmiyorum?
 Herkesin derdinden pay isterken.
 Uzak kaderlerin suları çağlar simdi
 Yıldızlar dökülür sonsuza içimizden.”

Küçük kadın
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder