DANTEL KAFE (ANKARA)


    Ankara aşığı olan biri olarak,  Ankara'da yeni yerler keşfetmek bende ayrı bir hobi haline geldi . Geçen haftalarda Hulki Cin ile Ankara Kale'sine gittiğimizde rastgele gördük "Dantel Kafe'yi" ben görür görmez bu kafenin benim mekanım olduğunu anlamıştım zaten. Arka tarafta gördüğümüz sahafa yöneldik ilk önce sonradan baktık ki sahaf, kafe içinde yer alıyormuş. Dantel Kafe aslında bir klasik Türk evinin kafe haline dönüştürülmesi, sahaf  kısmından girdiğinizde üst kata çıkmış bulunuyorsunuz kitapların fiyatları da gayet uygun. Aynı zamanda dekoratif eşyaların hepsi satılık burada. Bir şey almadan çıkmayacağınıza garanti de verebilirim. 

Dantel Kafe sahaf kısmı

      Gelelim Şükran teyzeye burayı böyle muazzam hale getiren kişi. Zevkine hayran kalmıştım kafeyi gezerken. Alt kata indiğimde bu bir parça daha da arttı. Alt katta ne yiyeceğimize karar verirken konuşma fırsatı bulduk Şükran Teyzeyle ben direkt kaç yıldan beri buradasınız, biz burayı niye görmedik  diye sormaya başlamışken, Şükran Teyze bir aydır açık olduklarını söyleyince içim rahatlamadı değil. Kalabalık mekanları sevmiyorsanız, eğer dinginlik biraz da tarih kokan şeylere ilginiz varsa  bu kafeye mutlaka yolunuzu düşürün derim. Şükran Teyzenin bazlama tostundan da yemeden de dönmeyin. Fiyatlarının uygun olduğunu da ayrıca söylemek isterim. Çatal, kaşığına kadar eskiye götüren bir mekan Dantel Kafe... Gezerken ilgimi çeken birkaç fotoğrafı da sizinle paylaşmak istiyorum şimdi.



       Bu radyonun fiyatı gayet uygundu ama şimdi tam hatırlayamadığımdan dolayı fiyat vermem doğru olmayacak şöyle diyeyim öğrenci olmamıza rağmen biz Hulki Cin ile alalım demiştik ama taşıması zor olur diye bıraktık. Bu gibi ürünlerin hepsi satılık bu kafede.. 




Ben sahaf kısmını çok sevmiştim. Oturup kitapları inceleyebilir bunu yaparken de çayınızı yudumlayabilirsiniz..



                     




        Eğer Ankara'ya yolunuz düşürse yahut Ankara'da yaşıyorsanız bu kafeye gitmenizi öneririm. 
Altındağ'da yer alan kafeye Samanpazarı otobüslerine binerek kolaylıkla ulaşım sağlayabilirsiniz. Başka bir yazımda görüşmek üzere....

Adres: 

Arslanhane Sokak No-2 Ankara Kalesi Altındağ/ANKARA
0535 394 2261



                                                                                                                            KÜÇÜK K.




Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder