SİXTO RODRİQUEZ








Rodriguez, ile bu yaz tanışma fırsatına erişebildim. İnternette aylak aylak dolaşırken birden karşıma çıkıverdi Rodrıguez. İlk Sugar Man şarkısını dinledim ve şimdiye kadar nasıl dinlemedim dercesine araştırmaya koyuldum. Baktım ki Rodriguez geç keşfedilen bir sanatçıymış.

Sanatçının aynı zamanda bir belgeseli de bulunmakta. Yönetmenliğini Malik Benjelloul'un yaptığı belgesel filmi Oscar'a aday gösterilerek En İyi Belgesel ödülünü kazanmış. 2013 yapımlı olan ve belgeselin ismi ise Searching For Sugar Man(Bir Şarkının Peşinde). Bu belgesel sayesinde bir çok müzik tutkunu Rodrıguez ile tanışma fırsatı bulmuşa benziyor.

Gerçekten etkileyici bir sanatçı hayat hikayesi ile de insanı sarsmayı başarıyor. Geç keşfedilmiş bir sanatçı olarak bizlere kırgın mıdır bilinmez ama gün geçtikçe hayranı artacak gibi görünüyor. Rodrıguez anlatılması zor bir müzisyen belgeselini izleme fırsatı bulursanız hemen izleyin, bence fırsat falan aramayın hemen izleyin!



KÜÇÜK K.


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder